En oikein tiedä pitäisikö nyt olla loukkaantunut vai huvittunut.
Kaverini äiti on laittanut kaverini kotiarestiin, ottanut puhelimen ja koneen pois ja kieltänyt tapaamasta minua ja yhtä toista kaveriani. Ilmeisesti juomisen takia. Että tämä kaveri on alkanut juoda vasta, kun tutustui meihin. Näin ainakin arvelisin. Muuten hyvä, mutta minä olen absolutisti ja tämä toinen kaverini sen verran kristillisestä perheestä, että ei ole mikään "puska-dokaaja".
Jotenkin vain tuntuu, etten ole koskaan saanut tällaista iskua vasten kasvoja, tai siis, tämä nyt vain loukkasi minua. Olen aina tullut hyvin juttuun tämän äidin kanssa ja muuta vastaavaa ja nyt kävi näin. Enkä ollut edes kotona, kun viimeiset ja ratkaisevat juomingit on pidetty.

No eipä tässä kai muuta kuin selkä suoraan ja katsomaan mitä uusia käänteitä huomenna tulee.

The next day; no saamme taas tavata. yllätys yllätys :DD