Kun välillä vaan tulee niin äkillinen tavrve ostaa jotain hyvää, ja kohtuutta ei ole olemassakaan *nam*

Suunnilleen koko luokka inhos sua siinä vaiheessa, kun sä olit niin omahyväinen Ja tällaista minulla tänään. Ei voi muuta sanoa kuin, että helvetin pässit, lukekaa vieraiden kielten kokeessa ne tehtävät kunnolla, ei ole minun syyni, jos en kerran elämässäni astukaan kompaan. Ja sitten, kun nauran sille, että kaikki alkavat yhteen ääneen huutaa kokeen jälkeisellä tunnilla siitä, että se kohta (yhden pisteen muuten) oli epäreilu kompa, niin sekin on väärin.  Ja sitten tuntien jälkeen ensimmäinen asia, mikä minulle sanotaan on, että olin omahyväinen paska ja kaikki vihasivat minua. Jaa, että on kivaa, kun siunataan näin mukavilla ihmisillä. Tästähän ei tietenkään näkynyt läpi, että oli niiiin raivostuttavaa, että minä vastasin oikein, ottaen huomioon, että olen paljon huonompi kielissä kuin useimmat muut luokkalaiset. Myönnän, että kohta oli kompa, enkä olisi tajunnut sitä ellei opettaja olisi nauranut helvetin kompa- reaktiolleni kokeen loppupuolella (ja minä satuin istumaan opettajan edessä). Tietysti sekin oli epäreilua niitä kohtaan, jotka olivat jo kokeen tehneet, koska tässä tapauksessa opettaja auttoi ihmisiä jotka vielä tekivät koetta. Hemmetti yksi piste ja heti pitää alkaa vittuilla ja mollata minua, koe kun  kannattaa tosiaankin tarkastaa, ennen kuin sen palauttaa.

Päivän avautuminen tyhmistä luokkakavereista suoritettu :D